c_300_250_16777215_10_images_1_71280.jpg

ترکمن سسی - در روزهای سخت سیل در ترکمن صحرا ، پایگاه خبری ترکمن سسی نیز همگام با سایر رسانه ها عمده مطالب خود را به انعکاس سیل اخیر اختصاص داد.


 به تصویر کشیدن عمق حادثه و ابعاد سیل، انعکاس مطالبات مردم سیل زده و ضرورت کمک رسانی سریع به آنان در قالب مطالب رسانه ای به صورت لحظه ای و شبانه روزی در این پایگاه خبری منتشر شد.
 همچنین ضمن پوشش دقیق و صحیح اخبار سیل سعی کردیم در ارتقای روحیه مردم، امیدبخشی و نشاط آفرینی در عین شرایط بحران و گذر از بحران سیل نیز کمک حال مردم باشیم.
 تصاویری از همدلی ، انسجام و همت مردم منطقه را داشتیم که ادامه آن لحظه های نابی از ایثار و فداکاری مردم برای مقابله با سیل خلق شد که در نقطه عطف این تلاش ها اطراف گمیشان، در اثر حادثه واژگونی قایق حامل گروه های امداد مردمی شش نفر از شایسته ترین جوانان منطقه شهید شدند.
 در اولین روزهای سال، تصاویری از تشییع غریبانه مادر شهیدان حبیب لی در محله عیدگاه آق قلا را منتشر کردیم که علاوه بر اطلاع رسانی استانی به لحاظ اهمیت موضوع در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بعد ملی نیز به صورت گسترده بازتاب داشت که قدردانی مسولین بنیاد شهید استان از این پایگاه خبری را در پی داشت.
 انعکاس تلاش های امدادی همه گروه ها در مناطق سیل زده گنبدکاووس ، آق قلا و گمیشان اعم از فعالیت ها و خدمات گسترده عمرانی شامل احداث پل های سیار و بازگشایی محورها ، راه اندازی بیمارستان های سیار،اسکان موقت ها، جمع آوری و توزیع بسته های غذایی و اقلام مورد نیاز سیل زدگان و جستجوی پیکر شهید خدمت سلیم صوفیانی و ...همه بخشی از این فعالیت هاست.
 در کنار همه این مطالب ، انتشار فعالیت هنرمندان ترکمن در حمایت از سیل زدگان، پوشش خبری حراج گله اسب دکتر غیادی برای کمک به سیل زدگان و پوشش اخبار جستجوی شبانه روزی و یک هفته ای پیکر سلیم صوفیانی تا قدرشناسی مردم ترکمن صحرا از خدمات شهید احمد عبدالحسینی با حضور در مراسم تشییع و مجلس ترحیم آن شهید در سلطان آباد گرگان که به صورت گزارش های تصویری اختصاصی منتشر شده نمونه ای از صدها مورد فعالیت رسانه ای ماست.
 در پایان امیدواریم فعالیت ما و حاصل کار دوستان پرتلاش هیات تحریریه "ترکمن سسی" در این آزمون بزرگ نزد افکار عمومی مردم منطقه که همراهان همیشگی ما هستند مورد قبول افتد.
با احترام ، نورمحمد دانشمند: مدیر پایگاه خبری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر