c_300_250_16777215_10_images_71311.jpg

ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان از احضار تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی گلستان در موضوع سیلاب خبرداد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از دادگستری کل گلستان ، هادی هاشمیان پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه روسا و دادستان های سراسر گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه تن از مدیران دستگاه های اجرایی گلستان در رابطه با موضوع سیلاب احضار شدند.
وی افزود: این افراد مدیران دستگاه هایی هستند که برای پیش بینی و پیشگیری از وقوع سیلاب و کاهش خسارت های ناشی از آن باید چاره اندیشی می کردند.
هاشمیان با تاکید بر اینکه وظیفه هر دستگاه در قانون پیش بینی شده است گفت: این مدیران درباره تکالیف قانونی خود توضیحات ارائه دادند و اظهارات آنان در اختیار کارشناسان زبده قرار گرفته تا بررسی و نظر خود را به دادستانی اعلام کنند.
وی تصریح کرد: پس از بررسی مستندات و گزارش ها برای مدیرانی که اهمال یا تخلف آنان در سیلاب مشخص شود پرونده تشکیل می شود.
هاشمیان با تاکید بر اینکه در سیلاب اسفند پارسال شاید غافلگیری مسئولان تا حدی قابل توجیه باشد، افزود: در سیلاب دوباره چند روز پیش در اردیبهشت با توجه به تجربه قبلی و هشدارهای صادر شده، غافلگیری مسئولان پذیرفته نیست و در این مرحله بی تدبیری و اهمال مسئولان متولی محتمل است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر