c_300_250_16777215_10_images_71570.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل اطلاعات گلستان گفت: نقش محوری و اساسی آیت‌الله نورمفیدی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان گلستان در وحدت اقوام شیعه و سنی مثال‌زدنی است.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، جلالی در جمع مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با تبریک پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: ورزش بسترساز آرامش آرامش و امنیت در جامعه است.
وی ادامه داد: موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان حاصل خرد جمعی و تلاش مجموعه مدیریت شهری و کادر فنی و بازیکنان بوده که در شرایط بحرانی استان در سال جاری هدیه‌ای به مردم استان بوده است.
مدیرکل اطلاعات استان گلستان خاطرنشان کرد: در سیل اخیر تمامی مجموعه‌های دولتی و نهادهای انقلابی اسلامی و نیروهای مسلح در کنار مردم برای مردم خدمات ارزنده‌ای را تقدیم کردند.
جلالی بیان کرد: نقش محوری و اساسی آیت‌الله نورمفیدی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان گلستان در وحدت اقوام شیعه و سنی مثال‌زدنی است و برکات حضور ایشان در مناطق سیل زده استان عامل ثبات خاطر مردم بود.
وی ضمن تشکر از خدمات ارزنده و مطلوب مجموعه شهرداری مرکز استان و تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با شهردار این شهر در توزیع عادلانه خدمات به ویژه به مناطق کم برخوردار، تصریح کرد: این اقدام مدیریت شهری مرکز استان از اساسی‌ترین فعالیت‌های مدیریت شهری در این دوره بوده که نمونه آن در ایام نورورز بود که برای مردم و مسافران مورد توجه قرار گرفت.
گفتنی است، در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و شهردار گرگان با تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در برقراری نظم و امنیت در کشور، تلاش‌های نهاد مقدس وزارت اطلاعات را در حفظ امنیت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ارزشمند و ارزنده دانسته و از تلاش‌های این سربازان مخلص در اداره‌کل اطلاعات استان گلستان تقدیر کردند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر