c_300_250_16777215_10_images_71602.jpg
ترکمن سسی - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: جاده یساقی - بندرترکمن در محدوده پل قره تپه در حوزه استحفاظی شهرستان کردکوی که بر اثر طغیان رودخانه و آبگرفتگی ناشی از سیلاب های اخیر حدود 2 ماه مسدود بود، امروز بالاخره باز و تردد در آن برقرار شد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، مهدی میقانی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با باز شدن این مسیر، دیگر جاده مسدود شده ناشی از سیل در گلستان وجود ندارد.
وی بیان کرد: برای بازگشایی این جاده 15 نیروی راهداری و 7 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین درگیر عملیات خاکبرداری و پاکسازی مسیر و لایروبی پل ها شدند.
وی گفت : در سیل امسال ، 208 فقره آب رو، 13 پل دو متری و 3 فقره پل بزرگتر از 2 متر به طور کامل تخریب شده و 172 آبرو، 113 پل دو متری و 18 فقره پل بزرگتر از دو متر هم بین 50 تا 80 درصد خسارت دید.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه بر اثر حادثه سیل 39 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین استان آسیب دید، افزود: حدود 100 نقطه از راهها برای انتقال آب برش خورده که تاکنون 35 نقطه با لوله گذاری بتنی و فلزی ترمیم شده و راه دسترسی موقت مردم برقرار است.
به گفته وی خسارت اولیه به جاده های گلستان بر اثر سیل اخیر حدود 3 هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر