c_300_250_16777215_10_images_1_71610.jpg

ترکمن سسی - حسن روحانی شامگاه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در دیدار صمیمی با علمای اهل سنت تاکید کرد، انقلاب اسلامی ایران مربوط به مذهب خاصی نیست و همه مردم ایران و همه مذاهب در صحنه انقلاب حضور و مشارکت فعال و گسترده داشتند و همه اینها صاحب کشور و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ،شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، شیخ سید عبدالباعث قتالی (امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس)، آخوند عبدالحی میرزاعلی (امام‌جمعه آق‌قلا) و ماموستا عبدالرحمان محمدپور (مدرس حوزۀ علمیه اهل‌سنت ارومیه) به نمایندگی از علما و فرهیختگان اهل‌سنت در این دیدار به ایراد سخن پرداختند.

 در ابتدای این دیدار آقای میرزا علی امام‌ جمعه آق‌قلا در سخنانی با تقدیر و تشکر از رئیس جمهور و دولت بخاطر خدمات و زحمات فراوانی که برای کاستن از آلام سیل‌زدگان استان گلستان انجام داده‌اند، گفت: در حادثه سیل همه دستگاه‌های دولتی و امدادی و نیروهای مسلح حضور گسترده و فعالی داشتند و همگی تلاش داشتند تا از آسیب‌ها و آلام ناشی از سیل بکاهند.
وی با بیان اینکه اهل سنت ایران اسلامی فرصتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اهل سنت تابع، دوستدار و وفادار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و عزت اسلام و انقلاب اسلامی را دوست دارند و این را در طول 8 سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و بسیجی ثابت کردند.

امام‌ جمعه آق‌قلا با تأکید بر اینکه اهل سنت مدافع انقلاب اسلامی بوده، هستند و خواهند بود، اظهار داشت: اهل سنت افرادی قانع، نجیب و صبور هستند و در 4، 5 سال گذشته حقیقتاً و انصافاً اهل سنت مورد توجه رئیس جمهور قرار داشته است و زحماتی که در این دوره برای اهل سنت کشیده شده قابل ستایش است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر