c_300_250_16777215_10_images_1_71680.jpg

ترکمن سسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از معرفی استاندار  جدید گلستان در هفته جاری خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری مهر ، عبدالرضا چراغعلی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اخباری که به دست ما رسیده استاندار گلستان تا پایان هفته جاری معرفی می شود.
وی با اشاره به اینکه استاندار جدید از بین هفت گزینه مطرح شده انتخاب شده است، افزود: اینکه استاندار بومی یا غیر بومی است این را نمی‌دانم.
وی تصریح کرد: استاندار جدید گلستان از بین همین هفت گزینه مطرح شده انتخاب می شود و این هفته تصمیم وزارت کشور نهایی خواهد شد.
شایان ذکر است؛ سیدمناف هاشمی استاندار پیشین گلستان به دلیل عدم حضور در شرایط بحرانی سیل اواخر سال 97 برکنار شد و حدود دو ماه سرپرستی استانداری گلستان به عهده میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان سپرده شده است.
به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، در خصوص انتخاب استاندار جدید گلستان علاوه بر گمانه زنی های فعالان سیاسی- اجتماعی منطقه ، در این مدت تعدادی از نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان در خصوص انتصاب استاندار بومی برای گلستان با وزیر کشور مکاتبه کردند و میرمحمد غراوی، محمود سالاری، یغمور قلی زاده، محمدرضا صالحی و عبدالله میراکبری برای این سمت به وزارت کشور پیشنهاد شدند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر