c_300_250_16777215_10_images_1_71704.jpg

 ترکمن سسی - سخنگوی کمیسیون شوراها اظهار داشت: با توجه به اینکه ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص به طرح استانی شدن انتخابات، ایرادات اساسی و ریشه‌ای است، استانی شدن انتخابات مجلس منتفی است.


اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس در گفتگو با مهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص به طرح استانی شدن انتخابات ایرادات اساسی و ریشه‌ای است، استانی شدن انتخابات منتفی است.


نماینده مردم سمیرم در مجلس افزود: ایراداتی هم هیأت نظارت مجمع در مورد سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گرفته است، بنابراین اگر بر مصوبه مجلس پافشاری کنیم و طرح استانی شدن انتخابات مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام هم برود، رد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، بر اساس روال قانونی ابتدا نظر شورای نگهبان در صحن مجلس قرائت و در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد و می تواند با رفع نواقص و ایرادات و ابهامات مدنظر شورای نگهبان مجدد به آن شورا ارسال شود و یا می تواند به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود، بهرحال سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط محتوایی موضوع و زمانی که کمتر از نه ماه به آغاز انتخابات مجلس یازذهم وجود دارد اظهار نظر نموده است و باید منتظر بود دید در موضوع به کجا خواهد رسید.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر