c_300_250_16777215_10_images_1_71709.jpg

ترکمن سسی - سالن ورزشی روستای «گدم آباد» روز پنج شنبه طی مراسمی با حضور مسئولین کلنگ زنی شد و تاکید شد با ترزیق اعتبارات ملی و استانی با سرعت ساخته خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در این مراسم گفت: سالن ورزشی روستای گدم آباد در زمین اهدایی برادران 'عبدالحمید و عبدالمجید یلمه' به مساحت دو هزار مترمربع با زیربنای 980 متر در اندازه 24 در 36 و با 120 متر مربع سرویس بهداشتی و فضای اداری، احداث می شود.
اعتبار مورد نیاز این پروژه حدود ۲.۵ میلیارد تومان است که ۴۰۰ میلیون تومان آن در اعتبارات سال ۹۷ و از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی مناطق محروم کشور تامین شده و برای امسال هم مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی پیش بینی شده است.
میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان نیز دراین مراسم گفت: برای تامین اعتبار مورد نیاز احداث سالن ورزشی روستای گدم آباد گنبدکاووس از اعتبارات ملی و استانی تلاش می شود تا در کوتاهترین زمان به بهره برداری برسد.
گفتنی است از 140 روستای بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس فقط چهار روستا سالن ورزشی وجود دارد و این موضوع ضرورت توجه جدی به توسعه مکانهای ورزشی در شهرستان را نشان می دهد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر