c_300_250_16777215_10_images_1_71862.jpg

ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد: در راستای دستورالعمل شفاف سازی اموال مسئولان ، نامزدهای مجلس قبل از ثبت نام باید اموال خود را اعلام کنند.


هادی هاشمیان بعدازظهر دوشنبه در حاشیه نشست با حقوقدانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل شفاف سازی اموال مسئولان ، کسانی که تصمیم دارند کاندیدای مجلس شوند باید قبل از ثبت نام آن فرم را پر کرده و اموال خود را اعلام کنند و سایر مسئولان مشمول دستورالعمل هم ظرف سه ماه موظف هستند که این کار را انجام دهند تا مشمول مجازات های پیش بینی شده، نشوند.
هاشمیان در ادامه بیان کرد: ریاست قوه قضائیه در رابطه با شفاف سازی اموال مسئولان دستورالعملی صادر که به استان هم رسیده است و ما آن را به آنها ابلاغ و در روزنامه های رسمی و خبرگزاری ها هم منتشر کردیم لذا کسی نمی تواند از آن اظهار بی اطلاعی کند.
وی اضافه کرد: همه افرادی که شامل این دستورالعمل هستند (مقامات و مسئولان اجرایی و قضایی و نمایندگان مجلس) موظف هستند که مطابق با این دستورالعمل اموال و دارایی هایی خود و خانواده خود را که مصرح در این قانون و آیین نامه است اعلام کنند تا مشمول مجازات هایی که پیش بینی شده نباشند./ خبرگزاری مهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر