c_300_250_16777215_10_images_1_71893.jpg

ترکمن سسی - صدای شهروند / یکی از شهروندان شهرستان گنبدکاووس با ارسال پیام زیر تقاضای انتشار آن را داشته و با توجه عمومیت موضوع و در راستای رساندن پیام شهروندان به مسولین امر در این صفحه منتشر می گردد.


این شهروندن گنبدی می نویسد :  لطفا در مورد کم کاری برای تکمیل خط نفت بین گنبد و اینچه برون مطلبی کار بکنید.
این جاده به نظر من نیاز به بودجه دولت نداره اگه از مردم کمک بخوان مردم صددرصد کمک میکنن، چون واقعا مردم منطقه ی ما از پیمودن مسافت ۷۰ کیلومتر خسته شدن و این کرایه های سنگین که رانندگان تاکسی اتخاذ کردن برای اونایی که وضعیت مالیشون خوب هست هیچ تفاوتی نداره ولی برای ما که اوضاع مالیمون نا به سامانه خیلی سنگین هستن.
 ازتون خواهش میکنم اگر خواستار شنیدن صدای ترکمن هستین پیام من رو درج کنین از مسئولین خواهش میکنم که که این یک مورد رو به طور جدی پیگیری کنن ما ۴ سال دانشگاه رو تموم کردیم هر هفته سه چهار بار مسیرمون گنبد میخوره واقعا خسته کننده هست امیدوارم امیدوارم که یکی از مسئولین به طور جدی پیگیر مسئله بشن.
 ترکمن سسی - با توجه به شرایط اقتصادی هرچه اجرای پروژه زمان بر شود کار برای تکمیل پروژه مشکل تر نیز خواهد شد .بر اساس اعلام یکی از مسولین حوزه راه و شهرسازی در حال حاضر آسفالت حدود سه کیلومتر اول این جاده انجام شده و قرارداد تا کیلومتر ۱۰ آن نیز ابلاغ شده است و مشروط به ترزیق به موقع اعتبارات سال آتی پروژه قابل اتمام خواهد بود.
طول کل این جاده ۵۶ کیلومتر می باشد.
جاده گنبد به اینچه برون موسوم به جاده نفت که تاکنون حدود سه کیلومتر از ابتدای مسیر آن آسفالت شده است.
با توجه به مباحث ایجاد منطقه آزاد تجاری اینچه برون و شهر مرزی اینچه برون و مرز پل، احداث هرچه سریع تر این جاده تاثیرات قابل توجهی برای توسعه شمال استان گلستان و منطقه ترکمن صحرا خواهد داشت.
???? این تصاویر قبل از ظهر امروز شنبه اول تیرماه ۱۳۹۸ تهیه شده است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر