c_300_250_16777215_10_images_71902.jpg

ترکمن سسی -  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس گفت: ۲۳ مرکز درمانی برای کاهش آسیب و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در این شهرستان فعال است.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری ایرنا ،حنیفه عصمتی روز سه شنبه در تور یک روزه خبرنگاران و سرکشی از فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس اظهار داشت: ۲ مرکز دی آی سی (کاهش آسیب)، یک مرکز دولتی و ۱۵ مرکز خصوصی ام ام تی (متادون درمانی)، یک مرکز سرپناه شبانه، یک مرکز مشاوره زنان آسیب پذیر و سه کمپ ترک اعتیاد مردان ماده ۱۵ (اقامت درمانی میان مدت) در این شهرستان به افراد گرفتار با این پدیده خدمات می‌دهد.
وی افزود: برنامه‌ای برای افزایش مراکز درمانی گنبد نداریم چون بیشتر بیماران بخاطر درمان می‌خواهند کمپ‌های مختلف را تجربه کنند و این کار در نهایت آسیب‌ها بیشتری به همراه خواهد داشت.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس گفت: ۱۷۵ برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، پیشگیری و آموزشی ویژه هفته مبارزه با مواد مخدر (اول تا هفتم تیرماه) در این شهرستان در حال برگزاری است.

26 ژوئن برابر با 5 تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر