c_300_250_16777215_10_images_1_71915.jpg

ترکمن سسی - احمد دستمرد در جریان دیدار مردمی ضمن تاکید در رسیدگی به مسائل و مشکلات ساکنین گمیشان و روستاهای تابعه گفت: رسیدگی به مشکلات مردم عزیز جزو اولویت های مهم ما می باشد و بدین منظور هر سه شنبه امکان گفتگوی حضوری برای مخاطبین در محل فرمانداری این شهرستان فراهم خواهد بود.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، وی افزود: تاکنون به درخواست ۱۱۵ نفر از مراجعین که مشکلاتی در زمینه های مختلف داشتند، رسیدگی بعمل آمده است.

 دستمرد با مهم خواندن بررسی مسائل مطرح شده از سوی مردم اظهار داشت: هر یک از موارد پس از انجام بررسی و انجام کار کارشناسی، جهت رسیدگی در اختیار مراجع ذیربط فرار داده می شود، زیرا این حق قانونی مراجعه کنندگان است که بتوانند با مسئولین ارتباط مستقیم داشته و از تزدیک مشکلات خود را مطرح نمایند.

فرماندار گمیشان ضمن تشکر از مردم که در دیدارهایشان با صبر و حوصله حرف هایشان را مطرح می کنند ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که توانستیم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام لازم بعمل آوریم. سعی و تلاش ما بر این است که تا حد توان بار مشکلات ساکنین را کاهش دهیم.

نماینده عالی دولت در گمیشان با تشریح الزامات فنی و زیر ساختی در منطقه خاطر نشان ساخت: نبود بیمارستان، مشکلات و کمبود آب شرب، نبود برخی ادارت، ایمن نبودن شهرستان در مقابل سیل، پایین بودن سرانه برخورداری شهرستان، کمبود ماشین آلات شهرداری، اصلاح معابر و کمبود امکانات ورزشی متناسب با مردم از جمله مشکلات فنی و زیر ساختی در گمیشان است.

دستمرد همچنین گفت: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران حوزه های مختلف را برای برنامه ریزی بهتر یاری دهد تا از این فرصت خدمتگذاری به نحو احسن و در راستای خدمت به نطام و مردم استفاده گردد. توسعه همهذجانبه شهرستان در تمام زمینه ها جزو برنامه های دولت است با اینحال عملکردها در رفع مشکلات سیل زدگان هنوز به حد مطلوب نرسیده که امیدواریم موانع باقیمانده هر چه زودتر از پیش رو برداشته شود.

فرماندار گمیشان در این خصوص بیان نمود: توجه به فضای سبز، تسریح در جذب سرمایه گذاران، تسهیل کارهای اداری برای سرمایه گذاران، بهره گیری از پتانسیل سواحل سطح منطقه، مزارع پرورش میگو و ناحیه صنعتی شیلات و فعال کردن بخش گردشگری از ظرفیت ها جزو برنامه هایی است که زمینه رشد و توسعه گمیشان را بیشتر خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر