c_300_250_16777215_10_images_71945.JPG

ترکمن سسی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به تنوع قومی و ظرفیت های خوب فرهنگی، استان گلستان را شایسته معرفی به عنوان پایتخت فرهنگی کشور دانست و از پیگیری این موضوع خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، عادله کشمیری قبل از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: : از مجموع ۲۶ قوم موجود در کشور ۱۶ نوع قومیت در گلستان حضور دارند و به همین خاطر شایسته است که استان گلستان به عنوان پایتخت فرهنگی کشور معرفی شود.

 کشمیری افزود : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگی استان این موضوع و شایستگی گلستان برای کسب این عنوان را در سفر اخیر هیات دولت به استان و در مذاکرات با یونسی مشاور ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی مطرح نموده و پیگیر ‌موضوع هستیم لیکن برخی استانهای مرکزی و جنوبی نیز به دنبال کسب این عنوان هستند و تحقق آن نیاز به همراهی و حمایت جدی همه بخش ها به ویژه مسولان و مدیران ارشد استان می باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر