c_300_250_16777215_10_images_71961.jpg

ترکمن سسی - باشگاه تختی بندرترکمن که سالها از آغاز عملیات احداث آن می گذرد تاکنون تکمیل و به مرحله بهره بردای نرسیده است و همچنان نیمه تمام رها شده است.

شهروند بندرترکمنی با ارسال تصاویری از آخرین وضعیت این پروژه با ابراز تاسف از نیمه تمام رها شدن آن از مسئولین درخواست کرده است تا زودتر نسبت به تکمیل و بهره برداری آن اهتمام ورزند.

این شهروند در پیام ارسالی خود نوشته است:
سلام، موضوع باشگاه تختی رو هم گاهی در رسانه مطرح نمایید تا تلنگری باشد بر مسولان ذیربط تا پیگیری تکمیل آن را فراموش نکنند.
بی انصافی است واقعا باشگاه الان داره وارد چند دهه میشه که بلااستفاده خوابیده و این وضعیت ضرورت توجه فوری و جدی مسولان ذیربط را می طلبد.
ترکمن سسی - گرچه توجه به پروژه های نیمه تمام و اولویت در تخصیص اعتبارات به آنها همواره در صحبت های مدیران ارشد استانی و شهرستانی مطرح است ولی هنوز وجود پروژه های نیمه تمام ورزشی و فرهنگی و ... (به عنوان مثال همین پروژه باشگاه تختی و مجتمع فرهنگی و هنری گمیشان) در جاهای مختلف استان جای تعجب دارد.
همچنین اگر رقم حدود ده میلیارد اعتبار بودجه در اختیار نماینده هر حوزه انتخابیه استان نیز اگر تخصیص یافته بود بسیاری از همین پروژه های به اصطلاح الویت دار تاکنون تعیین تکلیف شده بود...

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر