c_300_250_16777215_10_images_72012.jpg

ترکمن سسی - فعال فرهنگی و رسانه ای ترکمن گفت: فرهیختگان علمی و فرهنگی و علما نقش مهمی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی دارند.


ارازمحمد سارلی در نشست فرهیختگان و علمای اهل سنت با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که صبح امروز چهارشنبه ۹ مردادماه به همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در کانون طه گرگان برگزار شد افزود : بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است حامل پیام بسیار مهمی است.با این مفهوم که ما چهار دهه انقلاب را مقتدرانه ایستادیم و در عرصه های مختلف به ثبات مطلوبی رسیده ایم و اکنون گام دوم انقلاب را با مطلوبیت های بیشتر دنبال می کنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، سارلی ادامه داد: یکی از گام های حایز اهمیت در این مسیر حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است.
سارلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طی چهار دهه گذشته پیشرفت های متوازنی در تمامی عرصه ها داشته است خاطر تاکید کرد: ما اکنون به برکت انقلاب به جایگاه شایسته و اقتدار خوبی رسیده ایم به طوری که اکنون ایران اسلامی اجازه ورود پهباد آمریکایی به مرزهای سرزمینی را نمی دهد یا نفتکش های ناقض قانون در خلیج فارس را می توانیم متوقف بکنیم و اکنون ضرورت دارد تا تحولات مثبت و بزرگ در طی چهار دهه اخیر را به مردم تبیین و بیان بکنیم تا زمینه های تحقق گام را بیش از پیش مهیاتر بکنیم.
سارلی با اشاره به اینکه برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی باید به زیر ساخت های لازم توجه بکنیم خاطر نشان کرد: فرهیختگان علمی و فرهنگی و علما در این مسیر رسالت سنگینی دارند.این بزرگواران با کارهای تحقیقی و پژوهشی می توانند در مهیاتر نمودن این زیر ساختها نقش موثری داشته باشند.
سارلی توجه به کارهای تالیفی و دست به قلم شدن علمای ترکمن برای تبیین مسایل جامعه را ضروری دانست و گفت: مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور می تواند بسترهای لازم برای انجام این مهم را فراهم بکند تا علمای ما اهل پژوهش و تحقیق و تالیف باشند و با فعالیت و نقش بیشتر علمای ترکمن در زمینه مطالعات تطبیقی به ویژه در موضوعات مطالعات تطبیقی بین مذاهب و امور تقریبی به یک جامع نگری مطلوب در جامعه برسیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر