c_300_250_16777215_10_images_72028.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل اطلاعات استان گلستان با اشاره به اینکه وحدت موجود در گلستان مهمترین سرمایه اجتماعی ماست گفت: دشمنان تهاجم به وحدت موجود در گلستان را تشدید کرده اند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، جلالی امروز دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: خبرنگار یعنی تحرک ، پویایی، انگیزه و خبرنگاران موتور محرکه افکار عمومی و مسولان در مسیر رشد و توسعه جامعه هستند و اهالی رسانه در سیل ابتدای سال در گلستان نیز نقش بسیار موثر و بی بدیلی داشتند و از این نقش آفرینی خبرنگاران سپاسگزارم.

مدیرکل اطلاعات گلستان با بیان اینکه اساس کار در استان بحث وحدت است و در سطح استان امنیت مطلوبی داریم افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری ما اکنون در میانه میدان بزرگ جنگ قرار داریم و بیشترین هجمه رسانه ای نظام سلطه هجمه روانی است و روحیه امیدواری و وحدت اقوام ما را هدف گرفته و به دنبال ایجاد یاس، افتراق و ناامیدی، گسست اجتماعی و تعمیق اختلافات داخلی در جامعه ماست .

جلالی با اشاره به اینکه علمای بزرگی از اهل سنت نقش بزرگی در ایجاد وحدت موجود در استان دارند خاطرنشان کرد: وحدت موجود در گلستان به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی می تواند الگویی برای جهان اسلام باشد.
وی با اشاره به سقوط پهباد جاسوسی آمریکایی توسط برادران سپاه آن را از توفیقات بزرگ اخیر عنوان کرد و تصریح کرد: این موضوع ابهت آمریکا را زیر سوال برد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر