c_300_250_16777215_10_images_1_72068.JPG

استاندار گلستان در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در جمع اهالی رسانه گفت: عملکرد شایسته رسانه های گلستان در اطلاع رسانی به موقع رویداد سیل گلستان، برگ زرینی از نقش آفرینی اهالی رسانه ی گلستان را رقم زد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، هادی حق شناس در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در روز پنج شنبه ١٧ مرداد ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار کرد: حضور شبانه روزی و متعهدانه خبرنگاران گلستان در مناطق سیل زده و اطلاع رسانی به موقع در رویداد سیل گلستان ، برگ زرینی از نقش آفرینی اهالی رسانه ی گلستان را رقم زد.
استاندار گلستان بر اهمیت تولید محتوا تاکید کرد و گفت: ظرفیت رسانه ها می تواند در توسعه استان همراهی داشته باشند و اختصاصی بودن مطالب رسانه ها علاوه بر تنوع در بیان مطالب و کاستی ها می تواند آینده روشنی را برای رسانه های استان رقم بزند.
امروز خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه سنگر سازان بی سنگر هستند چرا که وقتی خبری را منتشر می کنند شخصیت حقیقی آن ها تبدیل به شخصیت حقوقی می شود و مخاطراتی متوجه آن ها می شود.
استاندار گلستان ١٧ مرداد را آغاز سال مطبوعاتی دانست و افزود: امیدوارم در سال آینده و در چنین روزی با تلاش همه شاهد مرتفع شدن بخش قابل توجهی از مشکلات رسانه ها و خبرنگاران باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر