c_300_250_16777215_10_images_72240.jpg

ترکمن سسی - رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: افتتاح دو پروژه قدیمی شهرستان به عنوان آرزوی دیرینه مردم شهرستان مطرح است و طولانی شدن روند ساخت آنها برای مردم بندرترکمن نوستالژی شده است.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، عبدالقدیر اونق صبح امروز چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان افزود: اما با پیگیری های انجام شده و حمایت های نماینده مردم منطقه، استخر شنای بندرترکمن در روزهای آتی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

رییس ورزش و جوانان بندرترکمن اظهار کرد: ساخت استخر شنا از سال ۱۳۸۷ آغاز شده و تاکنون از محل اعتبارات ملی برای آن ۳ میلیارد تومان هزینه شده است و با ۱۵۰۰ مترمربع مساحت یکی از مهمترین طرح های ورزشی و زیباترین استخرهای استان است.
اونق یادآور شد: البته وضعیت اتاق کفش ، اتاق تعویض لباس و اورژانس تنفسی استخر نیاز به تجهیز دارد که قبل از افتتاح با پیگیری های دارد انجام‌ می شود تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به مطالبه مردمی برای تکمیل سالن تختی و طولانی شدن روند ساخت سالن که در فضای رسانه ای نیز بارها طرح شده ، گفت: ساخت سالن تختی با ۲ هزار مترمربع از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و تاکنون یک میلیارد تومان صرف ساخت آن شده و در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برابر قول هایی که داده شده حدود ۴ و نیم میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه دارد و رقمی حدود ۱ و نیم میلیارد تومان از این اسناد خزانه طی دو ماه آینده آزاد و صرف تکمیل سالن تختی خواهد شد.

عبدالقدیر اونق با بیان اینکه شخصا در خصوص زمان تکمیل سالن تختی نمی توانم قولی بدهم افزود: نماینده مردم منطقه و مدیرکل ورزش و جوانان استان  نیز به جد پیگیر تکمیل آن هستند و دوستان ابراز امیدواری کردند تا پایان امسال سالن تختی نیز به مرحله بهره برداری برسد.

اونق تصریح کرد: سالن تختی و استخر شنا از پروژه های مهم شهرستان است و در پیگیری برای تسریع در تکمیل آنها امامان جمعه ، نماینده مجلس و شخص فرماندار همراهی داشتند که از آنها سپاسگزاری می کنم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر