c_300_250_16777215_10_images_72280.jpg

ترکمن سسی - در حالیکه مدیرکل سیاسی استانداری مطابق قانون از مسکوت ماندن هرگونه موضوعات تقسیمات کشوری در سال انتخابات خبر می دهد با این حال برخی کاندیداهای احتمالی در ماه های منتهی به انتخابات، وعده تبدیل برخی روستاها به شهر را مطرح می کنند.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، حمیدرضا چوبداری ، مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان اخیر در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی گفته است : ارتقا و تبدیل سکونتگاه های روستایی به شهری و تغییر مرزهای تقسیماتی از جمله وعده های مرسوم زمان انتخابات است اما مطابق قانون همه تقسیمات کشوری در سال انتخابات مسکوت می ماند تا این فعالیت مهم و تاثیرگذار کارشناسی تحت تاثیر فضای سیاسی منطقه قرار نگیرد.

با این حال در ماه های اخیر و در حدود ۶ ماه مانده به زمان انتخابات مجلس یازدهم ، یکی از نمایندگان باز سراغ همان وعده مرسوم و شیرین تبدیل روستاهای بی بی شیروان ، آق آباد و کرند به شهر رفته و معلوم نیست آیا وعده دهنده از قانون مورد استناد مدیرکل سیاسی استانداری مطلع نیست یا اهداف دیگری را دنبال می کند؟!

اکنون این سوال مطرح می شود که اگر تبدیل این روستاها به شهر از مطالبات جدی اهالی آن‌مناطق بوده و قطعا هم چنین بوده و بایستی پاسخ مناسبی تابحال ارایه می شد ولی چرا در سال چهارم نمایندگی و در آستانه انتخابات که بنا به قانون موضوع تقسیمات کشوری بایستی مسکوت بماند  اینگونه طرح می شود؟!و این وضعیت شایبه صرفا طرح موضوع برای بهره انتخاباتی و تبلیغاتی را در میان افکار عمومی تقویت می کند.

البته امروزه افکار عمومی به لطف گسترش ارتباطات جمعی و شبکه های اجتماعی آگاه هستند و عیار نمایندگان ، نمایندگان توانمند و خادمان واقعی را از نوع دیگر آن خوب تشخیص می دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر