c_300_250_16777215_10_images_1_72305.jpg

ترکمن سسی - ششمین همایش صنعت چاپ استان گلستان همزمان با نوزدهمین جشنواره ملی چاپ ایران در ظهر پنج شنبه ٧ شهریور ماه در پردیس سینمایی کاپری شهرستان گرگان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این همایش با حضور معاون دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون صنعت معدن و تجارت استان گلستان و جامعه ی تلاشگر و فرهیخته ی صنعت چاپ استان گلستان برپا شد.
علی اکبر ابراهیمی معاون دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و حسن الهی نایب رییس اتحادیه چاپخانه داران گلستان در این همایش سخنرانی کردند.
اجرای موسیقی سنتی به همت گروه آوای کتول و استند آپ کمدی توسط هنرمند گلستانی حمید نایبی از دیگر برنامه های این جشن بود.
در پایان ششمین همایش صنعت چاپ استان گلستان از ١٠ نفر از مدیران واحد های چاپ و ١٠ نفر از شاغلین و زحمتکشان واحد های چاپی قدردانی به عمل آمد.
یادآوری می شود همچنین از یک گرافیست بانوی فعال و مدیر پردیس سینمایی کاپری به پاس همدلی و همراهی قدردانی شد و ضیافت ناهار پایان بخش ششمین همایش صنعت چاپ استان گلستان بود.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر