c_300_250_16777215_10_images_1_72364.jpg

ترکمن سسی - پدر شهیدان حبیب لی میزبان مراسم بزرگداشت شهدای کربلا، شهیدان حبیب لی و مادر سفر کرده شهیدان حبیب لی در آق قلا بود.

ظهر سه شنبه دهم محرم و روز عاشورا مراسم گرامیداشت شهدای کربلا ، شهیدان حبیب لی و مادر سفر کرده شهیدان حبیب لی در منزل حاج مهدی آخوند حبیب لی در آق قلا و با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

 حاج مهدی آخوند حبیب لی  پدر شهیدان عبدالرحمن و ارازمحمد حبیب لی در گفتگو با حبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی گفت: ما همه مدیون شهدا هستیم.شهدای تاریخ اسلام و امام حسین با از جان گذشتگی خود دین اسلام را زنده نگه داشتند و شهدای انقلاب با از جان گذشتگی خود امنیت و آسایش را برای مردم هدیه کردند.

پدر شهیدان حبیب لی تصریح کرد: ما ترکمن ها و اهل سنت به اولاد پیامبر اکرم و به امام حسین محبت و ارادت کامل داریم و وظیفه خود می دانیم از ارزش های ایثار و جانفشانی امام حسین در راه دین اسلام آگاه باشیم و از این ارزش ها پاسداری بکنیم.

مهدی آخوند حبیب لی خاطر نشان کرد: دو روز دیگر  در روز پنج شنبه ششمین ماه درگذشت آنه سلطان آق ، مادر شهیدان حبیب لی است و شخصا آن مرحومه را نیز شهیدا می دانم زیرا که در راه تربیت فرزندان شهیدش بسیار تلاش کرد و در ادامه نیز صبر و شکیبایی در فقدان آن عزیزان پیشه کرد و در نهایت در اولین روز امسال در آن شرایط سخت سیل به دیدار حق شتافت.

حاج مهدی آخوند حبیب لی گفت: این مراسم و این صدقه که امروز در این مکان در حال اجراست به احترام امام حسین و در راه امام حسین ، شهدای کربلا و شهیدان حبیب لی است در راه مادر شهیدان حبیب لی نیز هست زیرا که وی نیز شهید است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر