c_300_250_16777215_10_images_1_72371.jpg

ترکمن سسی -  مراسم مولود خوانی و صدقه عاشورا به مناسبت عاشر آی غروب سه شنبه ۱۹ شهریورماه ۱۳۹۸در مجتمع شیخ داغستانی کلاله با حضور علما ، طلاب و اقشار مختلف مردمی برگزار شد.


امام جمعه اهل سنت شهر فراغی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی گفت: امام حسین (ع) وقتی شرایط جامعه را آنگونه دید ، ظلم و بی عدالتی را دید به وظیفه دینی عمل کرد ، آگاهانه برای اصلاح امور جامعه و برای نجات دین قیام کرد و از جان گذشتگی و فداکاری امام حسین در راه دین و احیای دین اسلام درس بزرگ و ارزشمندی برای همه ما مسلمانان است.
محمدامین آخوند صفری تاکید کرد: همه ما مسلمانان وظیفه داریم این درس ها را فرا بگیریم و از روش و منش زندگی آن بزرگوار که بسیار مورد ارادت و محبت ماست در زندگی خود بهره بگیریم.

امام جمعه شهر فراغی تصریح کرد: اگر امام حسین 1400 سال پیش با ظالمان و فاسدان و زورگویان مبارزه کرد ما مسلمانان امروز وظیفه داریم با وحدت و همدلی خود برابر ظالمان امروز جهان و استکبار جهانی و دشمنان اسلام و در راس آنها با توطئه های آمریکا مقابله بکنیم.

دوست محمد آخوند میر حسن زاده نیز در این مراسم بر ضرورت تربیت دینی و اسلامی فرزندان بسیار تاکید کرد و گفت: آنچه تفاوت انسان از دیگر جانداران است معرفت و تربیت صحیح انسان است و اگر ما در برابر تربیت و آموزش فرزندان و نسل آینده خود بی تفاوت باشیم ، آثار منفی آن به زودی در جامعه خود را نشان خواهد داد و خسارات جبران ناپذیری متوجه جامعه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر