c_300_250_16777215_10_images_1_72372.jpg

ترکمن سسی - حاج عبدالرحمن آخوند محمدی در مراسم " عاشورا صدقه سی" در مسجد طلابی گنبد گفت : نوه پیامبر اکرم (ص) امام حسین (ع) هر کاری انجام می داد برای خده و رضای خدا بود.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، حاج آخوند محمدی ، شامگاه چهارشنبه 20 شهریور در مراسم "عاشورا صدقه سی" در مسجد طلابی شهرستان گنبدکاووس افزود: در باب فضیلت آن حضرت و اهل بیت پیامبر(ص) مفسرین این آیه قرآن را تفسیر کرده اند : قُل لا أَسئَلُكُم عَلَیهِ أَجراً إِلاَّ المَوَدَّةَ فِی القُربى ، (ای پیامبر!) بگو من هیچ پاداشى از شما بر رسالتم درخواست نمى ‏كنم جز دوست ‏داشتن اهل بیتم».


 این عالم اهل سنت افزود: امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر ، برای ستیز با ظلم و فساد ، برای مقابله با بی عدالتی و برقراری عدالت و عمل به روش و منش پیامبر اکرم (ص) قیام کرد و در این راه به شهادت و سعادت رسید.


وی تصریح کرد: امام حسین با درجه ایمان ، عمل به دین و جانفشانی خود در راه احیای دین و اصلاح جامعه بسیار مورد محبت و احترام ما اهل سنت است.


این عالم اهل سنت افزود: صدقه دادن در ماه محرم از باورهای مذهبی ماست، طلب شفاعت اهل بیت از باورهای مذهبی ماست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر