c_300_250_16777215_10_images_72430.jpg

ترکمن سسی - خط کشی کمرنگ یا عدم خط کشی وسط جاده در راههای روستایی حدفاصل سه راهی روستای قره محمد تپه تا روستای آبادان تپه و روستای ملک علی تپه در شمال شرقی شهرستان گنبدکاووس می تواند خطرآفرین باشد.


به عنوان یکی از اهالی این منطقه از معاونت راهداری اداره کل و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گنبدکاووسدر خواست دارم تا ضمن بازدید از این محور نسبت به رفع کاستی های این محور همت بگمارند.

در محور راه روستایی از  سه راهی روستای قره محمدتپه تا روستاهای آبادان تپه و ملک علی تپه خط وسط جاده در بسیاری از طول جاده به کلی پاک شده و قابل دید نیست.  اگر خط کشی تازه انجام شود عبور و مرور در این محورها ایمن تر خواهد شد.

قطعا عدم رسیدگی به این موضوع احتمال بروز سوانح جاده ای به ویژه در شب هنگام را در این محورها افزایش می دهد و ضرورت توجه جدی به این موضوع برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی جاده ای ملموس است لذا تقاضای بنده و بسیاری از اهالی منطقه رسیدگی به این کاستی هاست.

حال محمدرحیمی، ساکن روستای آبادان تپه

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر