c_300_250_16777215_10_images_72620.jpg

ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در سراسر استان خبر داد.



هادی هاشمیان در جلسه با اعضای ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان گفت: در هر شهرستان دو شعبه دادگاه و دادسرا و در مرکز استان هم علاوه بر این شعب یک شعبه شورای حل اختلاف و یک شعبه تجدیدنظر برای رسیدگی به تخلفات احتمالی اختصاص داده شده است .

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان ، هاشمیان  با بیان این که تلاش اعضای این ستاد بر پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی است افزود: همه همت ما انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است .

برگزاری جلسه های توجیهی برای کاندیداهای تایید صلاحیت شده در ایام انتخابات و تدوین کتابچه هایی که موارد تخلفات انتخابات در آن گنجانده شده است از اقداماتیست که این شورا برای کاستن از تخلف های احتمالی در  تدارک و برنامه ریزی است .

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود بار دیگر با تاکید بر احترام به قانون از سوی افرادی که قصد نامزدی در انتخابات پیش رو را دارند گفت: کسانی که قرار است قانون گذاری کنند نباید قانون گریز باشند و مطمئنا مردم هم برای افرادی که قانون را رعایت کنند احترام قائل هستند.

هادی هاشمیان در ادامه سخنان خود با بیان این که یکی از افتخارات ما در گلستان زندگی آرام اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر است گفت: نامزدهای احتمالی و حامیان شان مراقب باشند برای کسب رای، این آرامش را خدشه دار نکنند .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر