c_300_250_16777215_10_images_72697.jpg

ترکمن سسی - روز به روز به زمان مهمترین رویداد سیاسی امسال یعنی برگزاری انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه سال جاری نزدیک تر می شویم.



انتخاباتی که صحنه ظهور اراده، خواسته ها و مطالبات قانونی ملت شریف ایران است ، انتخاباتی که وکلای ملت تمامی حوزه های انتخاباتی در سراسر کشور از آن مسیر تعیین می شوند. ترکمنها نیز با مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو پا به پای دیگر هموطنان خود نقشی اساسی در تعیین آینده منطقه و کشور خویش خواهند داشت.

ترکمنها به عنوان یکی از اقوام اصیل و دیندار ایرانی همواره در تمامی ادوار انتخابات حضور پررنگی داشته و به نگه داشتن حرمت ها ، احترام بزرگتر ، وفای به عهد ، پایبندی به امور مذهبی ، مهمان نوازی ، سعه صدر و دوری از تهمت زدن به دیگران و مراعات قانون مشهور بوده اند.

اساسا عرصه انتخابات باید مسیری برای شناخت نخبه های جامعه برای خدمت رسانی، همدلی بیشتر مردم ، مایه عزت و سربلندی وطن باشد و نباید انتخابات را صحنه درگیری های شخصی و جناحی ، تهمت های ناروا و رفتارهای خارج از عرف و قاعده ، اخلاق ، دین و انسانیت کرد.

اخیرا متاسفانه در فضای مجازی منطقه ، کانالهای بدون گردانندگان مشخص و بدون شناسنامه همچون "کانال انتخابات آزاد" و "رصد انتخابات گنبدکاووس" اقدام به نشر اخبار و مطالبی در فضای مجازی کرده اند که نقدها و ناراحتی های بسیاری در فضای انتخاباتی گنبدکاووس به بار آورده است.

ما از دوستان خود در فضای مجازی می خواهیم با توجه به اهمیت انتخابات با قبول مسئولیت شرعی و قانونی ، رعایت اخلاق رسانه ای و ادب اجتماعی رفتار کنند و از هرگونه رفتارهای خارج از عرف انتخاباتی ، غیر اخلاقی و غیر انسانی پرهیز کنند تا شاهد حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات آتی مجلس باشیم.

ما رفتار هر کانال بی هویت و بی شناسنامه و انتشار اخبار ضد و نقیض و گل آلود کردن مسیر انتخابات را‌ غیر قابل قبول می دانیم و از کاربران فضای مجازی می خواهیم اهمیتی به اینگونه کانالها ندهند و اصحاب رسانه منطقه با همت جمعی خود موجب به حاشیه راندن آنها شوند.

ما از مدیران کانال "رصد انتخابات گنبدکاووس " و "انتخابات آزاد" می خواهیم با رعایت قانون، کمی بیشتر درباره عواقب ناگوار رفتارهای خود اندیشه کنند و باعث ایجاد شک و شبهه درباره افراد دیگر و مکدر شدن فضای انتخاباتی منطقه نشوند.

در نهایت اینکه هر گونه رفتاری که باعث رنجش دیگری شود مذموم است و ما از اینگونه کانالهای بی هویت و بی شناسنامه برائت می جوییم و اعلام می کنیم هرگونه همکاری با کانالهای بی هویت خلاف اخلاق انتخاباتی است.

در آخر تاکید می کنیم هر گروه ، طیف ، کاندیدا و شخصی که با مراعات قانون در مسیر سالم انتخابات پا بگذارد برای ما محترم است و در این پایگاه خبری حاضر هستیم با رعایت اصل بی طرفی تمامی اخبار گروه های اجتماعی فعال در عرصه انتخاباتی منطقه را پوشش بدهیم.

آدمی از چشم هر فرد ، گروه و جناحی هم بیافتد نباید از چشم مردم و ملت خود بیافتد.

خداوند به باطن بندگان خود آگاه است.

مدیر مسئول و هیات تحریریه پایگاه خبری : 25 آبان ماه 1398

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر