c_300_250_16777215_10_images_72702.jpg

ترکمن سسی ـ معاون شبکه شرکت مخابرات گلستان از وصل اینترنت تمامی واحدهای تجاری و خانگی در این استان از دیشب یکم آذرماه خبر داد و گفت: به زودی اینترنت سایر مشترکان نیز برقرار می‌شود.


حمید ذبیحی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: سطح دسترسی به خدمات اینترنت ثابت در استان گلستان شامل همه سایتهای فعال در شبکه وب و پیام‌رسان ها است.
مسوولین مربوطه در روزهای گذشته توضیح داده‌اند که قطع اینترنت به دلیل تهدیدهای امنیتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین صورت گرفته و به محض رفع مشکلات دوباره برقرار خواهد شد.
براساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی و زیرمجموعه مرتبط، در ۱۰ استان کشور که ناآرامی وجود نداشت یا کم بود؛ اینترنت وصل شده است.
معاون شبکه شرکت مخابرات استان گلستان همچنین گفت: قطع شبکه اینترنت بر روی گوشی های همراه از سوی اپراتورها تصمیم ملی و خارج از اختیار شرکت مخابرات استان است که با اتخاذ تدابیر لازم، اینترنت تلفن های همراه هم طی روزهای آینده وصل خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر