c_300_250_16777215_10_images_72715.jpg

ترکمن سسی - شب گذشته مراسمی در گنبدکاووس برگزار شد که بی شک می تواند به صورت معناداری معادلات انتخاباتی حوزه گنبدکاووس در این دوره از رقابت های انتخاباتی را تغییر دهد.

جلسه ای با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از جامعه مهندسین منطقه در منزل اجاره ای ویژه انتخابات مهندس حکیم آق ارکاکلی برگزار شد که نشان داد به احتمالا مهندس رستگار و مهندس غراوی بازی را در حوزه مهندسین به حکیم باخته اند.

شب گذشته هیچ فضایی در بلوار سینا برای پارک ماشین نبود و استقبال گسترده مردمی و حجم انبوه خودروهای موجود در کنار خیابان که برای حضور در جلسه شام همبستگی جامعه مهندسین منطقه با حکیم آق ارکاکلی ، پارک شده بود نشان داد او می تواند پدیده این دور از رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در حوزه گنبدکاووس و بخش داشلی برون باشد.

در جمع طرفداران حکیم آق ارکاکلی، از مهندسین فارس و ترکمن دیده می شد و به نظر می رسد از امروز رقبای انتخاباتی شهرستان گنبدکاووس ناچار به نیم نگاهی جدی به او خواهد بود./کافه انتخابات ، با اندکی ویرایش

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر