c_300_250_16777215_10_images_1_72766.jpg

ترکمن سسی - رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در دویست و بیست و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان گفت : در سالجاری بیش از 209 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است .


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان در دویست و بیست و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل استانداری گلستان برگزار گردید ، ضمن بیان این که در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری استان گلستان در جایگاه پنجم کشور قرار دارد ، گفت : از ابتدای شهریور ماه سالجاری که اعتبارات رونق تولید سال 98 ابلاغ شده است 187 طرح جهت اخذ 1201 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه رسیده و جهت بررسی و پرداخت به بانکهای استان معرفی شده اند که 39 طرح و واحد تولیدی استان بیش از 209 میلیارد تومان تسهیلات این طرح را دریافت نموده اند .
به گفته وی در سالجاری همچنین پرداخت مستقیم بانکهای استان به واحدهای تولیدی مبلغ 46 میلیارد تومان به 35 واحد بوده است .
وی افزود : با احتساب مبلغ انتقالی سال 97 که بیش از 140 میلیارد تومان به 48 واحد بوده در مجموع امسال 122 واحد و طرح تولیدی موفق به اخذ 396 میلیارد تومان تسهیلات از بانکهای استان شده اند .
طلوعیان همچنین با اشاره به مصوبات پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از محل تبصره 18 گفت : از محل این طرح نیز تا کنون 5 طرح مبلغ 52.5 میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده اند که در این بخش نیز استان رتبه 11 کشور را دارا می باشد .
وی افزود : تا کنون 165 طرح استان نیز جهت دریافت 538 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی به بانکهای استان معرفی شده اند که 28 واحد موفق به اخذ 65.7 میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در خصوص تعداد جلسات برگزار شده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در  هشت ماهه سالجاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل نیز گفت : در  هشت ماهه سالجاری تعداد 69 جلسه کارگروه در استان برگزار شده که حاصل آن 889 مصوبه برای رفع موانع تولید و تسهیل آن بوده است ، در حالیکه در همین مدت طی سال گذشته تعداد 47 جلسه با 485 مصوبه داشتیم .
گفتنی است در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی بررسی ودستورات لازم جهت رفع مسائل آنان صادر شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر