c_300_250_16777215_10_images_1_72820.jpg

ترکمن سسی - مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه سه کلاسه «شهدای بانک رفاه» در روستای کمرلی از توابع شهرستان مراوه تپه استان گلستان به همت بانک رفاه روز چهارشنبه 20 آذرماه برگزار شد.

مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه سه کلاسه «شهدای بانک رفاه» در روستای کمرلی شهرستان مراوه تپه استان گلستان با حضور مکرمی مدیر شعب بانک رفاه و فرماندار مراوه تپه و تعدادی از مسئولین استانی و مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان در راستای تحقق منویات مدیر عامل محترم و اعضای هییت مدیره گرامی بانک رفاه در اجرای مسئولیتهای اجتماعی و تداوم مسیر بانکداری اخلاقی روز چهارشنبه برگزار شد.
این مراسم که بازتاب مناسبی در رسانه های استانی داشت با همکاری سازمان هلال احمر استان گلستان در اجرای طرح بهداشت و سلامت در روستای مورد نظر مواجه شد.

شایان ذکر است بانک رفاه در امداد رسانی و کمک به حادثه دیدگان از سیل به کمک هلال احمر استان شتافته بود و توانسته بود نقش ارزشمندی را ایفا نماید و این همکاری امروز جلوه های زیبایی را در منطقه محروم روستای کمرلی به رخ کشید.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر