c_300_250_16777215_10_images_72911.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به تنوع قومیتی موجود در استان گفت: 24 قومیت در این استان در نهایت آرامش در کنار هم زندگی می کنند و بر همین اساس، پیشنهاد شد که استان گلستان به عنوان "پایتخت فرهنگی اقوام" لقب بگیرد.


دکتر هادی حق شناس، ظهر یکشنبه 8 دی ماه در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 98، اظهار کرد: کلیت این موضوع در شورای استانی به تصویب رسید و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است جهت طی فرآیند قانونی برای ثبت ملی آن اقدام نماید.
وی با اشاره به اثرات مثبت نامگذاری ها و القاب گذاری ها، افزود: این نامگذاری ها، توجه مردم کشور و حتی کشورهای خارجی را به این استان معطوف کرده که این موضوع، رونق گردشگری، اشتغال و ... را به دنبال خواهد داشت.
نایب رییس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین از پیشنهاد نامگذاری یک روز به عنوان "روز گرگان" خبر داد و گفت: کلیت این طرح نیز در این شورا به تصویب رسید و مقرر شد انتخاب یک روز مشخص، مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گیرد.
لازم به ذکر است، نود و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و چهارمین جلسه در سال 98، با حضور آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر