c_300_250_16777215_10_images_72948.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات اقتدار داخلی و بین المللی کشور را تضمین می کند.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، هادی حق شناس در نشست مشترک معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان های گلستان، مازندران، سمنان، گیلان و خراسان شمالی با حضور مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور اظهارکرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی اقتدار داخلی و بین المللی کشور را تضمین می کند.
وی افزود: مشارکت گسترده برای ما واجب است و در این راه همه از جمله هیات های اجرایی، هیات های بازرسی و نظارت باید در این مسیر تلاش کنند.
حق شناس با اشاره به دستاوردهای ۴۱ ساله نظام یادآور شد: از ابتدای سال ۹۲ تا به امروز زیرساخت های راه آهن کشور از ۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر به بیش از ۱۴ هزار کیلومتر رسیده است.
استاندار گلستان ادامه داد: میزان تولید گاز در کشور از ۴۵۰ میلیون مترمکعب به ۹۰۰ میلیون متر مکعب افزایش داشته و این ماحصل تلاش تمامی دلسوزان نظام است اما به دلیل وجود فضای غبارآلود این دستاوردها دیده نمی شود.
حق شناس خاطر نشان کرد: در ۴۱ سال گذشته چهار سال رقم تورم در کشور تک رقمی شد که تنها دو سال آن در دولت تدبیر و امید بوده است و باید این موضوعات و همچنین خدمات صورت گرفته در حوزه درمان، افزایش مستمری نهادهای حمایتی، ساخت مدارس و ایجاد انضباط مالی موسسات پولی و مالی برای مردم تبیین شود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر