c_300_250_16777215_10_images_73007.jpg

ترکمن سسی - روز گذشته نامه تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه در استان رسید و موارد رد صلاحیت شده به اطلاع کاندیدا رسید.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای نگهبان نتیجه بررسی صلاحیت‌های کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دیروز به فرمانداری‌های شش حوزه انتخابیه در سطح استان اعلام کرد.
حمیدرضا بهمنی‌نژاد با اشاره به اینکه ۴۱۸ نفر در گلستان برای شرکت در انتخابات یازدهم مجلس داوطلب شده بودند، ‌تصریح کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت شدند تا ۲۶ دی‌ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر فرصت دارند برای ارائه شکایت خود به دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان واقع در بلوار حسام گرگان و یا مجموعه ورزشی تختی تهران مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد:‌ اسامی قطعی نامزدهای انتخابات مجلس ۲۲ بهمن اعلام می‌شود.
 گلستان ۶ حوزه انتخابیه دارد و ۷ نماینده از این استان به مجلس راه می‌یابند.
آمار تعداد افراد تایید صلاحیت‌ شده در حوزه‌های انتخابیه استان گلستان با توجه به اعلام برخی فرمانداران حوزه‌های انتخابیه و کسب اطلاع خبرنگار ایسنا از مراجع مطلع، به شرح زیر است:

حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا
در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا، ۱۲۶ نفر داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده بودند که بعد از انصراف برخی کاندیدا و عدم تایید صلاحیت ۱۰ درصد کاندیدا در هیات اجرایی، در مجموع صلاحیت ۴۵ نفر در این حوزه انتخابیه توسط هیات نظارت تایید شد.

حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی برون
در حوزه انتخابیه گنبدکاووس، ۵۲ نفر داوطلب نمایندگی مجلس بودند که بعد از انصراف یک کاندیدا و تایید صلاحیت تمامی کاندیدا در هیات اجرایی، در نهایت صلاحیت ۱۸ نفر مورد تایید هیات نظارت قرار گرفت.

حوزه انتخابیه غرب گلستان
در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، گمیشان و بندرگز، از مجموع ۶۷ داوطلب ثبت‌نام شده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و تایید صلاحیت همگی کاندیدا در هیات اجرایی، در نهایت ۱۴ نفر از سوی هیات نظارت تایید صلاحیت شدند.

حوزه انتخابیه آزادشهر و ر امیان
در حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان نیز ۴۸ نفر کاندیدای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده بودند که بعد از انصراف برخی کاندیدا و عدم تایید صلاحیت برخی دیگر در هیات اجرایی، در نهایت صلاحیت ۱۷ کاندیدا مورد تایید هیات نظارت قرار گرفت.

حوزه انتخابیه علی آبادکتول
در حوزه انتخابیه علی آبادکتول نیز از ۳۹ نفر داوطلب ثبت‌نام کننده و یک نفر انصرافی، صلاحیت ۱۷ داوطلب به تایید هیات نظارت رسیده است.

حوزه انتخابیه شرق گلستان
در حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش، ۸۰ نفر داوطلب برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که در نهایت بعد از انصراف و عدم تایید صلاحیت برخی از کاندیدا در هیات اجرایی، صلاحیت ۳۸ نفر مورد تایید هیات نظارت قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر