c_300_250_16777215_10_images_73942.jpg

ترکمن سسی - نماینده منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه نتیجه تلاش ها بایستی در زندگی مردم قابل لمس باشد گفت: در نشست با استاندار، گره زدن ظرفیت مجمع نمایندگان استان با نیازهای اساسی مطرح شد.


به گزارش خبرگزاری برنا، غلامرضا منتظری یکی از دو نماینده منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص برنامه های پیش رو مجمع نمایندگان گلستان در رابطه با ایجاد اشتغالزایی در استان اظهار کرد: یکی از دغدغه ها و مشکلات بزرگ امروز جامعه بخصوص نسل جوان اشتغال است و قطعا اگر جوان شغل مناسبی نداشته باشد نمیتواند از فرصت های زندگی به درستی استفاده کند.
وی افزود: مشاغل دولتی تقریبا اشباع شده است و به نسبت نیاز جوانان به شغل این قبیل مشاغل بسیار اندک است پس اقدامات ما برای ایجاد شغل بایستی به سمت و سوی رشته های فنی و حرفه ایی و ایجاد فرصت های شغلی متناسب با تخصص ها و مدارج تحصیلی جوانان باشد.
وی یادآور شد: یکی از مباحث جدی که در برنامه های ما وجود دارد حمایت از اشتغال و کارآفرینی در حوزه کشاورزی می باشد  که با توجه به فارغ التحصیلان فراوانی که در حوزه کشاورزی در استان داریم میتوان با گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی فرصت های شغلی بسیاری را برای فارغ التحصیلان این رشته ها فراهم کرد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار بر این است فراخوانی از ایده های خلاق کارآفرینی و اشتغال در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی جهت زمینه سازی برای اشتغال جوانان ارائه شود.
منتظری ضمن تاکید بر این جمله که باید چتر حمایت از تولید را با همکاری دستگاه های اجرایی  نسبت به گذشته گسترده تر کنیم گفت: در پارک علم و فناوری استان جوانان پرشور با استعداد با حداقل امکانات کارهای ارزشمند و تولیدات فاخر را به جامعه استانی وحتی کشوری تقدیم میکنند.
وی تاکید کرد:برای ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان باید به معنای واقعی به تولید و جهش تولید و رونق تولید توجه شود.
منتظری بیان داشت: طی نشستی با نهاد ها و سازمان های مرتبط با حوزه صنعت، کشاورزی، معدن، گردشگری مقرر شد فرصت های مناسب اشتغال برای جوانان شناسایی و فهرست آنها در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد.
غلامرضا منتظری در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در خصوص پروژه های نیمه تمام استان همچون پتروشیمی و منطقه آزاد اینچه برونریال ضمن اینکه این پروژه ها را جز اولویت های خود و مجمع نمایندگان استان عنوان کرد گفت: در نشست با استاندار، گره زدن ظرفیت مجمع نمایندگان استان با نیازهای اساسی استان مانند پتروشیمی، راه آهن، جزیره آشوراده، منطقه آزاد تجاری اترک ، صنایع تبدیلی تکمیلی بخش کشاورزی و رونق تولید در استان گلستان استان مطرح شد.
منتظری همچنین تاکید کرد: معتقدیم باید به گونه ایی عمل شود که مردم حاصل تلاش و کوشش را لمس کنند و ضریب امید و اعتمادشان به آینده افزایش پیدا کند در غیر اینصورت تلاش ها بی فایده خواهد بود.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری برنا در رابطه با اینکه آیا کمیته هایی برای پیشبرد اهداف در حوزه جوانان تشکیل شده است یا خیر؟ بیان داشت: یک اندیشکده علمی پارلمان محلی طراحی شده است که یکی از ارکان مهم آن  بخش کار گروه جوانان می باشد.
وی توضیح داد: از آنجایی که این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی محسوب میشود، بدون شک باید جوانان در گام دوم انقلاب نقش پررنگی داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر