c_300_250_16777215_10_images_73971.jpg

ترکمن سسی - عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی احداثی تخریبی بر اثر رانش در سایت جدید روستای آق امام شهرستان مراوه تپه روز سه شنبه با حضور معاون عمرانی استاندار کلنگ زنی شد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، حسینی مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان نیز در گفتگو با خبرنگاران در این ارتباط اظهار کرد: عملیات اجرایی جابجایی ۱۰۰ واحد مسکونی از محلات سعدآباد و احمد آباد روستای رانشی آق امام شهرستان مراوه تپه به مکان امن آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین گفت: بنیاد مسکن استان آمادگی دارد با همکاری مردم واحد‌های مسکونی جدید را تا پایان شهریور ماه ۹۹ احداث و تحویل آسیب دیدگان دهد.

گفتنی است در اثر حادثه رانش زمین در روستای آق امام طی هفته های اخیر چندین واحد مسکونی تخریب شد و با توجه به اهمیت موضوع هادی حق شناس استاندار گلستان به همراه هیاتی شخصا در آن روستا حضور یافت و از نزدیک خسارات وارده در اثر رانش زمین در روستای آق امام را مشاهده و درخواست های اهالی را شنید و در ادامه دستور رسیدگی صادر نمود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر