c_300_250_16777215_10_images_73982.jpg

ترکمن سسی – ابوبکر آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر گفت: روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است.


ابوبکر آخوند خوجملی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه ستاد استهلال اهل سنت گلستان در گرگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی گفت: طبق اعلام حضرت امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تعیین شده و مقام معظم رهبری نیز این اعلام ارزشمند را با همراهی امت اسلامی استمرار بخشیدند.


امام جمعه اهل سنت نگین شهر افزود: این یکی از آرمان های امام راحل و امت اسلامی است تا موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسظین و تلاش برای آزادی قدس شریف از دست اشغالگزان صهیونیست به عنوان قبله اول مسلمین همواره تا حصول نتیجه زنده نگه داشته شود.


حاج آخوند خوجملی ادامه داد: امت اسلامی هرسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این پیام و آرمان را در راهپیمائی ها فریاد می زندند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان میسر نشد و به همین دلیل استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه های جمعی به صورت غیر حضوری این آرمانها دنبال شود.


وی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است خاطر نشان کرد: همه مسلمانان جهان اعم از اهل سنت و تشیع همه در ارتباط با مظلومیت مردم فلسطین و ضرورت آزادی قدس شریف از دست صهیونیست ها اتفاق و وحدت نظر دارند لذا امت اسلامی در این ماه مبارک رمضان پیام آزادی قدس شریف را فریاد می زنند تا مسلمانان فلسطین بتوانند از جنایات اشغالگران صهیونیستی رهایی یابند و در سرزمین قبله اول مسلمین آزادانه و در سایه امنیت و آرامش بتوانند شعائر دینی خود را انجام بدهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر