c_300_250_16777215_10_images_74091.jpg


ترکمن سسی - رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان سعودی درباره زمان اعلام لغو یا برپایی حج ۲ بار خلف وعده کرده است. یک بار گفتند تا پایان ماه مبارک رمضان و یک بار گفتند تا هشتم شوال، اما هنوز جواب نداده‌اند.



به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه رونمایی از ماکت قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص برگزاری حج ۹۹ همگان در انتظار آن هستیم که دولت عربستان اعلام کند، آمادگی ارائه خدمات با حفظ امنیت و سلامت زائران برای حج سال ۱۴۴۱ را داراست یا خیر که قرار بود در ماه رمضان این پاسخ را اعلام کنند که به پایان این ماه موکول شد و سپس اعلام کردند دوم شوال و سپس هشتم این ماه را اعلام کردند اما تاکنون هنوز تکلیفی مشخص نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها بناست آغاز اعزام زائران از ۶ ذی‌القعده باشد اما تمام امور متوقف به اعلام تصمیم طرف عربستانی است، گفت: البته باتوجه به اینکه باید برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری حج امسال از سوی ما انجام می‌شد تا هر زمان طرف عربستانی اعلام وضعیت کرد، با مشکلی مواجه نشویم، کلیه اقدامات لازم در خصوص ثبت‌نام، معاینات پزشکی و ... انجام شده است. هم اکنون ثبت‌نام ۹۲ درصد سهمیه اعلامی انجام شده و معاینات پزشکی افراد زیر ۶۰ سال نیز صورت گرفته است و منتظر اعلام وضعیت آنان هستیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر