c_300_250_16777215_10_images_74099.jpg

ترکمن سسی - مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اعلام اینکه تاسیسات آبی همچون دریاچه سدهای مخزنی محل مناسبی برای شنا نیست، از شهروندان درخواست کرد که از شنا در این مکان‌ها جدا خودداری کنند.

 
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس شعبان رسولی با توجه به آغاز فصل تابستان گفت: شنا در محدوده سدهای مخزنی و انحرافی و کانالهای آبیاری ممنوع است.
وی اظهار کرد: همه ساله با آغاز فصل گرما به ویژه در روزهای پایانی هفته و روزهای تعطیل، برخی از جوانان و نوجوانان ، بدون توجه به علائم هشداردهنده و اطلاعیه‌های مکرر، در دریاچه‌ها و مخازن سدها و کانال‌های آبیاری و زهکشی، شنا می‌کنند که این سهل‌انگاری و بی‌توجهی، گاها ضایعات جانی به همراه می‌آورد.
مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان تصریح کرد: هم استانی‌ها و افراد ساکن و حاضر در حاشیه تاسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده‌های خود به تابلوهای هشداردهنده ممنوعیت شنا توجه جدی داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر