c_300_250_16777215_10_images_74500.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان در دیدار اعضای هیات مدیره و بازرسان اصلی خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان گفت: استان گلستان از لحاظ ظرفیت های بالقوه استان کم نظیری است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی در این نشست که عصر چهارشنبه برگزار شد ، هادی حق شناس استاندار گلستان گفت : فلسفه وجودی رسانه ها رساندن خبر به مردم است و اگر مردم از کمیت و کیفیت تولیدات در استان اطلاع داشته باشند ذهنیت مردم با واقعیت های موجود تطبیق می یابد و امید به زندگی در بین مردم ارتقا می یابد.

استاندار گلستان افزود: استان گلستان از لحاظ ظرفیت های بالقوه استان کم نظیری است توجه به گلستان انگار توجه به توسعه کشور است و ایراد کار آن است که نشست ها، گفتگوها و تبادل نظرها درباره توانمندی ها، ظرفیت ها و تولیدات استان و انتقال آنها به مردم کافی نیست.

وی تاکید کرد: انتظار داریم رسانه ها در تقویت و انعکاس مطالبات در زمینه تعاملات و مزیت های روابط تجاری دو قوم ترکمن در ایران و ترکمنستان و استفاده از ظرفیت مبادلات در مرز اینچه برون بیشتر بپردازند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در سال جاری در تولیدات کشاورزی افزایش خوبی داشتیم و ۴ هزار میلیارد تومان عایدی کشاورزی استان بوده است و همه مطالبات گندم کاران گلستانی پرداخت شده است.

هادی حق شناس در خصوص مطالبات صنفی خانه مطبوعات و رسانه های گلستان نیز تصریح کرد: در ماه هی آتی مشکل ثبت رسمی خانه مطبوعات تعیین تکلیف خواهد شد و ارایه تسهیلات و امور رفاهی خبرنگاران از جمله تامین مسکن و بیمه خبرنگاران گلستان پیگیری خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر