c_300_250_16777215_10_images_74502.jpg

ترکمن سسی - معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از راه اندازی استودیو مجازی طاها و ضبط برنامه «لحظه های زندگی» با محتوای تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، یاسر مقسم معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلامی ایرانی را از اهداف تولیدات این مجموعه است و افزود : امسال با توجه به شرایط کرونایی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برنامه های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از طریق رسانه های مجازی برگزار می شود.

وی، نخستین اقدام مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در حوزه فعالیت در فضای مجازی را راه اندازی استودیو مجازی «لحظه های وصال» بیان کرد و اظهارداشت: برنامه های لحظه های وصال در قالب کلیپ های چند دقیقه ای گفتگو با علما و چهره های علمی و فرهنگی اهل سنت شمال کشور در ماه مبارک رمضان امسال پخش شده است و با استقبال خوب مردم استان همراه شد.

مقسم تصریح کرد: دومین اقدام مرکز در این حوزه راه اندازی استودیو مجازی طاها و ویژه برنامه «لحظه های زندگی» با محتوای سبک زندگی ایرانی اسلامیاست که با حضور روحانیون و شخصیت های استانی تسنن و تشیع برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور افزود: تولیدات این استودیو بعد از عید قربان از روز شنبه تا پایان مردادماه در روزهای زوج در فضای مجازی بازنشر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر