c_300_250_16777215_10_images_60526.jpg

آق قلا – پیشکسوتان و صاحب نظران کشتی سنتی گورش برای هم اندیشی توسعه و اعتلای این رشته ورزشی سنتی در آق قلا گردهم می آیند.

آدینه اراز جوانمردان دبیر انجمن گورش کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی اظهار کرد: اولین نشست صمیمی و جلسه هم اندیشی و تبادل نظر پیشکسوتان و صاحب نظران ترکمن گورش پنج شنبه 27 شهریورماه ساعت 11 صبح در سالن آلتین صحرا در شهرستان آق قلا با حضور رضا محمدخانی سرپرست انجمن گورش کشور در آق قلا برگزار می شود.

وی افزود : در این گردهمایی افرادی که به عنوان داوران و دست اندرکاران برگزاری در مسابقات مختلف با انجمن گورش همکاری مستمر دارند از هر شهرستان ۳ الی ۴ نفر حضور خواهند داشت و این گردهمایی با حضور حدود ۴۰ نفر از صاحب نظران و اهالی کشتی سنتی گورش مطابق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
آدینه اراز جوان‌مردان با اشاره به اینکه اکنون ۱۰۰ مترمربع تاتامی برای راه اندازی یک سالن اختصاصی گورش در منطقه ترکمن صحرا تامین شده است تصریح کرد: تامین یک سالن اختصاصی برای کشتی سنتی گورش در منطقه از دغدغه های جاری انجمن گورش در گلستان است.

دبیر انجمن گورش کشور در پاسخ سوال خبرنگار ترکمن سسی در خصوص راه اندازی لیگ استانی کشتی سنتی گورش در گلستان گفت: شرایط و قوانین و مقررات راه اندازی این لیگ تهیه شده و آماده است و در صورت مساعد شدن شرایط از لحاظ وضعیت کرونایی این لیگ پیگیری و عملیاتی خواهد شد.
وی همچنین از راه اندازی دفتر انجمن گورش در شهرستان گنبدکاووس در آینده نزدیک خبر داد.
گفتنی است کشتی سنتی گورش در منطقه ترکمن صحرا طرفداران و علاقمندان بسیاری دارد و معمولا در مجالس عمومی و عروسی ها مسابقات گورش با حضور پهلوانان این رشته ورزشی برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر