c_300_250_16777215_10_images_75391.jpg

ترکمن سسی - آخوند نیک نهاد گفت: جوانان به عرصه فعالیت های قرآنی وارد شوند چرا که قرآن آسیب های اجتماعی را از زندگی می زداید.

آخوند نعمت الله نیک نهاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: از سال 73 وارد مسابقات قرآن کریم در حوزه های ترتیل، قرائت در بخش زیر 16 سال شدم و همچنین این توفیق را داشتم که در 17 سالگی بتوانم در مسیر حفظ قرآن کریم گام بردارم.

برگزیده استانی مسابقات قرآنی اوقاف گلستان ادامه داد: پدرم «آخوند عبدالجبار نیک نهاد» که مدرس حوزه علمیه حنفیه گنبدکاووس بود مروج من برای یادگیری علوم و حفظ قرآن کریم بود و همچنین در مسیر حفظ از علم استاد «آخوند عبدالکریم کر» از علمای شهرستان بندرترکمن بهره بردم.

آخوند نیک نهاد یادآور شد: بنده در سال 82 در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در بخش حفظ 10 جزء قرآن کریم شرکت کردم و توانستم مقام نخست این مسابقات را بدست بیاورم و همچنین در سال های گذشته در حفظ 20 جزء و حفظ کل نیز در این مسابقات حائز رتبه نخست شدم.

وی گفت: امسال نیز در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان توفیق آن را داشتم که مقام نخست را در حفظ کل قرآن کریم بدست بیاورم.

برگزیده استانی مسابقات قرآنی اوقاف تاکید کرد: فعالیت های قرآنی باعث افزایش آرامش من در زندگی شد و علاوه بر معنویت به زندگی من نیز برکت بخشید و انس من را با خدای متعال بیشتر کرد.

آخوند نیک نهاد بیان کرد: در شهر گنبدکاووس در اکثر مساجد حجره هایی برای قرآن آموزی در نظر گرفته شده که مورد استقبال جوانان قرار می گیرد و توصیه می کنم که جوانان به عرصه فعالیت های قرآنی وارد شوند چرا که قرآن آسیب های اجتماعی را از زندگی می زداید.

وی با بیان اینکه آرامشی که قرآن به انسان می بخشد در فضای مجازی نمی توانیم آن را جستجو کنیم، بیان کرد: در حال حاضر به عنوان امام جماعت مسجد نعمانی گنبدکاووس ایفاء نفش می کنم و انتظار داریم که دستگاه های اجرایی از ظرفیت پیشکسوت قرآنی استفاده بیشتری داشته باشند 20 سال است که در مسابقات قرآنی شرکت می کنم و حائز مقام های مختلفی شدم اما دستگاه های اجرایی به سراغ ما فعالان قرآنی نیامدند که ببینند برای اینکه بتوانیم جامعه را با نور قرآن بیشتر اشنا کنیم چه کاستی هایی داریم.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر