c_300_250_16777215_10_images_75406.jpg

ترکمن سسی - کاربران فضای مجازی به اولین نطق میان دستور نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس یازدهم واکنش های متفاوتی داشتند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، امان قلیچ شادمهر امروز چهارشنبه در اولین نطق میان دستور خود در مجلس یازدهم با طرح اینکه از کدام محرومیت ها بگویم، به تفصیل مشکلات حوزه انتخابیه گنبدکاووس و بخش داشلی برون را برشمرد.
نماینده مردم گنبدکاووس با سخنانی پرشور و احساس ، از مشکلات عدیده اقتصادی و سفره های کمرنگ مردم تا ریزگردهای نواحی مرزی شمال گلستان و کوچ روستائیان به شهرها، از آسیب های اجتماعی از جمله فقر و زباله گردی و محدودیت های شایستگان بومی تا کمبود زیرساخت های آموزشی حوزه بهداشت و درمان ، اشتغال جوانان و مشکلات کشاورزان همه و همه را برشمرد.


اولین نطق میان دستور امان قلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس یازدهم واکنش های کاربران فضای مجازی منطقه را در پی داشت که برخی از نظرات مخاطبان صفحه اینستاگرامی پایگاه خبری ترکمن سسی را در زیر می خوانید.

جلال اونق یکی از کاربران با گلایه از بیان صرف مشکلات نوشت: مشکل را دانستن هنر نیست...همه مردم نسبت به مسائل و مشکلات منطقه خود که چه عرض کنم، به مشکلات کشور و جهان هم آگاه هستند و بهشون بگویند تمام مشکلات را میشمارند...به عمل کار برآید.

قیاس میرزاعلی دیگر کاربر صفحه اینستگرامی ترکمن سسی نیز با مضمونی مشابه نوشته است: گفتن درد درمان نمیآورد . راه درمان را یافتن و درمان کردن آن هنر است . همه درد را حس میکنیم ولی درمانگر را حس نمیکنیم کی هست . پیش دکتر هر کس دردش را میگوید ودکتر راه درمان را پیدا میکند . ما مردم دردمان را میدانیم نه درمان را .

کاربری دیگر با نام حسین باستان نیز با واکنشی مشابه دو کاربر فوق نوشت: با حرف زدن دردی دوا نمی شود آقای شادمهر .گفتنی ها رو تمام نماینده های قبلی در مجلس بیان کردن .ب عمل کار برآید با عمل ثابت کنید .
البته برخی دیگر از کاربران فضای مجازی نیز از اینکه نماینده شهر با شجاعت اینکونه مشکلات حوزه انتخابیه را در خانه ملت مطرح نمود ابراز خوشنودی کردند و نوشتند حداقل انعکاس مشکلات منطقه می تواند آغازی برای چاره اندیشی و تصمیم گیری مدیران برای رفع آنها باشد.

بهرحال این واکنش ها نشان از آن دارد که موکلان نماینده نسبت به مسائل و نطق های نماینده خود بی تفاوت نیستند و با جدیت و حساسیت مسائل منطقه را دنبال می کنند و نظرات خود را ابراز می دارند و در صورت توجه شادمهر به این ابراز نظرها چنین بازخوردهایی می تواند در پیگیری امور و خدمات رسانی بهتر برای نماینده حوزه انتخابیه مفید باشد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر