c_300_250_16777215_10_images_75497.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به ضرورت گسترش تخت‌های بیمارستانی در استان، گفت: بیمارستان مراوه‌تپه تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

هادی حق‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه توسعه پروژه‌های بهداشتی و درمانی در استان گلستان یکی از اولویت‌های ماست، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا تعداد تخت‌های بیمارستانی و کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در سراسر استان گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه نخستین گام ما در این راستا احداث پنج بیمارستان جدید در استان گلستان است، افزود: این بیمارستان‌ها در «گنبدکاووس»، «گرگان»، «گمیشان»، «رامیان» و «گالیکش» خواهد بود که در کنار بیمارستان مراوه‌تپه جزو بیمارستان‌های جدید به شمار خواهند آمد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بیمارستان مراوه‌تپه که توسط بنیاد مستضعفان ساخته شده، در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد، خاطرنشان کرد: این بیمارستان احتمالا تا یک ماه دیگر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید تا در اختیار مردم عزیز قرار بگیرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر