c_300_250_16777215_10_images_75591.jpg

ترکمن سسی - مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس از آغاز اجرای عملیات آبرسانی به 2روستای مرزی این شهرستان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و اعتبارات استانی خبر داد .


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس حسین سعیدی راد افزود :  در راستای تامین آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی از مرداد ماه سال جاری عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب 2 روستای مرزی قیزلر و دماغ  به طول 14 کیلومتر و جنس لوله پلی اتیلن 110، با دستور و مساعدت مهندس هرمزی مدیر عامل شرکت آغاز شد.

 وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان برای اجرای این خط انتقال حدود 25میلیارد ریال هزینه نموده است افزود: این خط انتقال تا فروردین ماه سال آینده به بهره‌برداری می رسد که امیدواریم قبل از شروع فصل تابستان آینده مردم این 2 روستای مرزی از آب شرب موردنیاز بهره‌مند می‌شوند.

سعیدی راد در پایان بیان داشت : اجرای عملیات خط انتقال با هدف رفع مشکلات موجود در خصوص تامین نیاز آب شرب این 2 روستا و بهره برداری از این طرح در کوتاه ترین زمان موجب رضایت مندی مشترکین خواهد داشت و قطعا این امر تحقق خواهد یافت.

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس در پایان اظهار داشت  : با بهره برداری از این طرح  192 خانوار با جمعیتی بالغ بر 709 نفر از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر