c_300_250_16777215_10_images_75603.jpg

ترکمن سسی - آسفالت ۱۹ کیلومتر از جاده‌ی استراتژیک نفت بزودی عملیاتی می‌شود، براین اساس ۱۵ کیلومتر این جاده را اداره راه و شهرسازی استان و ۴ کیلومتر آنرا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا خواهند نمود.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی، اعتبار مالی لازم جهت تکمیل کل جاده نفت بیش از یکصدو پنجاه میلیارد تومان است.

گفتنی است، جاده نفت که تاکنون ۵ نماینده و ۸ استاندار به خود دیده، تنها حدود ۶ کیلومتر آن آسفالت شده است، شادمهر با اشاره به این موضوع در نطق کوبنده‌ی اخیر خود در مجلس شورای اسلامی، از تبدیل شدن جاده‌ی نفت به افسانه، شدیدا" گلایه نموده و در این خصوص به وزیر راه تذکر داده بود.

با اجرا شدن این ۱۹ کیلومتر و با احتساب ۶ کیلومتر آسفالت قبلی، در مجموع ۶۰ درصد جاده نفت تکمیل می‌شود.

شایان ذکر است شادمهر در راستای تحقق این پروژه مهم، پیش از این طی جلساتی با مدیران کل، سطوح بالادست و وزارت راه ، مطالبه‌گری نموده بود، که از جمله آن میتوان به دیدار و گفتگو با وزیر راه و شهرسازی، دیدار و رایزنی با رئیس سازمان برنامه و بودجه، نشست و تبادل نظر با مدیر کل راه و شهرسازی استان، دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان و نشست با مدیر اداره راه گنبدکاووس اشاره کرد که نتیجه این تلاشها منتج به دستور وزیر راه جهت بهسازی جاده نفت و قول مساعد ایشان جهت اتمام زیرسازی کل مسیر تا پایان سال جاری شد.

ناگفته نماند، تکمیل جاده استراتژیک نفت که از اهمیت ویژه‌ای جهت توسعه شهرستان برخوردار است، فاصله گنبدکاووس تا اینچه‌برون را بیش از ۳۰ کیلومتر نزدیکتر می‌کند.

منبع: کانال رسمی امان قلیچ شادمهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر