c_300_250_16777215_10_images_75630.jpg

ترکمن سسی – استاندار گلستان گفت: برگزاری مسابقات محلی کشتی گورش و والیبال در حاشیه مراسم‌های جشن و شادی ممنوع بوده و برگزاری آن جرم تلقی می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، هادی حق شناس صبح امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به فرارسیدن ماه ربیع الاول و آغاز جشن های عروسی در منطقه ترکمن صحرا ادامه داد: مراسم های آیینی در ماه ربیع الاول در مناطق ترکمن باید با رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شود و برگزاری مراسم های گورش و یا والیبال که در مناطق ترکمن رواج دارد جرم است و نیروی انتظامی با این مسائل برخورد می کند.


وی افزود: تالارها و مراسم عقد و عروسی ها باید با نصف ظرفیت فعالیت کنند و مدت برگزاری مراسم در این تالارها دو ساعت در نظر گرفته شده و در صورت تخطی مالک تالار جریمه خواهد شد و تمام چاپخانه ها مکلف هستند که در کارت عقد یا عروسی برگزاری مراسم در دو ساعت را قید کنند.

استاندار گلستان تاکید کرد: جشن‌های مولودی‌خوانی در ماه ربیع الاول باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با حداقل ظرفیت و به صورت محدود برگزار شود و همچنین لازم است که اصناف، بانک ها، نانوایی ها و غیره به افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند خدمات ارائه نکنند و این مصوبه ستاد ملی کرونا است.


وی تصریح کرد: شرایط با ثبات امروز استان حاصل زحمات همه تلاشگران عرصه مقابله با کروناست و اگر پروتکل های بهداشتی را در استان رعایت نکنیم میزان بار بستری بیماران کرونایی افزایش پیدا می کند و نباید اجازه دهیم عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی برخی افراد موجب وضع بحرانی در استان شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر