c_300_250_16777215_10_images_75655.jpg

گنبدکاووس - نماینده گنبدکاووس در دیدار با اعضای کمیته اقوام و مذاهب گلستان گفت: بدلیل محرومیت بجای مانده از دهه های قبل عمق محرومیت را در گنبدکاووس شاهد هستیم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، صبح امروز جمعه اعضای کمیته اقوام و مذاهب گلستان با امان قلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس دیدار و پیرامون مسایل و مشکلات منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کردند.
در این نشست امان قلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس با اشاره به شرایط کرونایی این روزها گفت: طی ماه های اخیر پیگیری مسایل بهداشتی و امور بیمارستانی شامل کمبود تخت های بیمارستانی و کمبود و گرانی داروهای کرونا از مهمترین دغدغه ها بود و انرژی و زمان بسیاری را صرف آن کردیم.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس ادامه داد: پیک سوم کرونا را در پیش رو داریم و با شروع ماه ربیع الاول این روزها جشن های عروسی در منطقه نیز آغاز شده و بسیار از بابت گسترش شیوع کرونا نگران هستیم و انتظار داریم در کنار همه برنامه ها مردم نیز همچنان همکاری و همیاری خوبی برای پیشگیری از شیوع کرونا داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری با بیان مشکلات عدیده فقر و محرومیت های بجای مانده از ده های قبل در شهرستان افزود: شهرستان گنبدکاووس از لحاظ شاخص های توسعه از میانگین کشوری و استانی پایین تر است و عمق محرومیت را در شهرستان داریم و برای جبران این عقب ماندگی ها باید تلاش بسیاری انجام شود، البته امسال با پیگیری هایی که انجام شد اعتبارات شهرستانی خوبی تخصیص داده شده است.
وی با بیان اینکه احداث بیمارستان 400 تخت خوابی و ایجاد دانشکده پزشکی در گنبدکاووس از اهداف مدنظر من بوده است افزود: برای این موضوعات قول های مساعد از مسئولین داریم و اکنون مجور چهار رشته پزشکی در دانشگاه گنبدکاوس صادر شده است.
شادمهر با اشاره به مباحث ایجاد منطقه آزاد تجاری اینچه برون، تکمیل جاده نفت را برای شهرستان گنبدکاووس استراتژیک عنوان کرد و گفت: متاسفانه این پروژه تاکنون 5 نماینده و 9 استاندار به خود دیده و اعتبار ملی دارد همچنان ناتمام مانده است و یکی از دغدغه های اصلی برای پیگیری در ماه های آتی است.
وی تاکید کرد: مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه و رفع عقب ماندگی های بجا مانده از ده های قبل را خستگی ناپذیر دنبال خواهم کرد و در این مسیر نیازمند همراهی دلسوزان منطقه و اهل نظر و نیر همراهی اصحاب رسانه نیاز دارم بویژه اینکه رسانه ها می توانند با انعکاس مشکلات منطقه پیش زمینه های لازم را برای پیگیری مهیا نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر