c_300_250_16777215_10_images_75712.jpg

آق قلا - حجت الاسلام ابوترابی فرد به عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم غاصب صهیونستی اشاره کرد و گفت: این حکومت ها که در حفظ ارکان حکومت خود عاجزند چگونه می توانند حافظ رژیم صهیونستی باشند.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری شبستان ، حجت الاسلام «سید محمد حسن ابوترابی فرد» ظهر امروز(پنجشنبه 8 آبان) در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان آق قلا اظهار کرد: در چند قرن اخیر ما در هیچ یک از صفحات تاریخ صفحه درخشانی از وحدت امت اسلام را مانند صفحه زیبا و درخشان تاریخ انقلاب اسلامی مشاهده نمی کنیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در ادوار گذشته در تاریخ ایران و در تاریخ دنیای اسلام هیچگاه این سطح از وحدت و انسجام اسلامی مشاهده نشد و ما امروز در حالی در جشن میلاد خاتم و پیامبر رحمت و شخصیت اول عالم خلقت حضور داریم که تمام دنیای کفر و جبهه استکبار با مدیریت آمریکا به عنوان نماد زیاده خواهی در جهان از تمام توان و ظرفیت سیاسی، اقتصادی، نظامی و رسانه ای خود از سرویس های اطلاعاتی استفاده می کنند تا در دنیای اسلام تفرقه و تشدد و اختلاف را گسترش بدهند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد متذکر شد: دشمن به صورت شبانه روزی از تمامی ابزار مذهبی، قومی، قلم ها، دلارها، خلق تفکر انحرافی و اتاق های فکر در سازمان های سیاه و موساد برای تفرقه افکنی در دنیای اسلام کار می کند..

وی بیان کرد: اینکه یک لحظه جریانی تحت داعش گسترش پیدا می کند و سیل سلاح به سوی این گروه های تکفیری گسیل می شود عقبه فکری دارد و چند دهه کار اطلاعاتی در موساد و سیا در این خصوص اتفاق افتاده است.

امام جمعه موقت تهران افزود: نظام جمهوری اسلامی و شخص رهبر انقلاب اسلامی مدیریت و رهبری وحدت امت اسلامی را شعار خود قرار داده است، مردان دلیری چون سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده قدرتمند جبهه مقاومت در این صحنه با همه توان حضور داشت و شهدای عالی قدر غزه و فلسطین و شهدای لبنان و سوریه و عراق و یمن و تمامی شهدای دنیای اسلام در این جبهه حضور داشتند تا این وحدت و اقتدار خلق شده و امروز یک جبهه واحد را شاهد هستیم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: قلب اسماعیل حنیه با قلب شهید سلیمانی می تپد و دل های قهرمانان جبهه مقاومت با دل ها و قلوب مسلمانان در همه جهان با هم گره خورده است و این رمز اقتدار امروز جهان به شمار می رود.

وی یادآور شد: 70 سال قبل پنج میلیون فلسطینی را کشتار و آنها را آواره کردند و در مقابل چشمان دنیای اسلام رژیم نامشروع صهیونیستی شکل گرفت و امروز مشت های گره کرده، موشک ها و سلاح قدرتمند مردم فلسطین و نوار غزه است که نوید پایان این رژیم نامشروع را می دهد.

امام جمعه موقت تهران به عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: امروز هم پیمانان رژیم غاصب صهیونیستی صدای خرد شدن استخوان های این رژیم صهیونیستی را می شنوند لذا کشورهایی که در ده ها سال حافظ رژیم صهیونیستی در منطقه بودند این ارتباط را آشکار می کنند این در حالی است که این حکومت ها نمی توانند ارکان حکومت خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران وحدت امت اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت را به عنوان یک راهبرد در دستور کار خود قرار داده است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر