c_300_250_16777215_10_images_75847.jpg

گلستان : ترکمن سسی - معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: 13 کتاب فروشی در شهرستان های گرگان،گنبد کاووس و کردکوی از استان گلستان در طرح «پاییزه کتاب 99» مشارکت فعال دارند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین افزود: این طرح از شنبه 24 آبان ماه مصادف با روز کتاب و کتاب خوانی با شعار «دانایی مانایی» همزمان با سراسر کشور در 13 کتابفروشی استان گلستان آغاز می‌شود و تا ساعت 24 تاریخ 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با 20 درصد یارانه خرید از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند. همچنین، سقف مجاز خرید برای هر خریدار 2 میلیون ریال است.
گلچین ضمن دعوت از علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی به حضور در این دوره طرح پاییزه کتاب، گفت: در استان گلستان کتاب‌فروشی‌های خانه کتاب گرگان، سرزمین کتاب، شهر کتاب، پاتوق کتاب، فرهنگ نو، دانشجو، جنگل، علم و صنعت، بانک کتاب جلالی شعبه یک و سه در شهر گرگان و سلام و شهر کتاب در گنبدکاووس و کتاب فروشی اوستا در شهرستان کردکوی در این دوره حضور داشته و پذیرای دوستداران کتاب هستند.
گلچین ادامه داد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتابهای چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود، افزود: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه همزمان با برپایی طرح پاییزه کتاب 99 ، به مناسبت هفته ی کتاب و کتاب خوانی از سوی آن دستگاه اجرایی در استان گلستان برنامه‌های متنوعی به صورت مجازی و نیز حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیش بینی و برنامه ریزی شده است، گفت: مدیریت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح بر عهده واحدهای صنفی است و مرجع رسیدگی به نقض شرایط، کمیته تخلفات تعیین شده از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران خواهد بود.
۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۲۲

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر